Tedaviler

Prof. Dr. Serdar Baki Albayrak hastalarına Beyin Tümörleri, Omurilik Tümörleri, Beyin Pili, Beyin Kanamaları, Beyin Baloncukları, Damar Yumakları, Bel Fıtığı, Boyun Fıtığı gibi hastalıklarda hizmet vermektedir.

Prof. Dr. Serdar Baki Albayrak, başta beyin tümörlerinin, beyin baloncuklarının (anevrizma) ve beyin damar yumaklarının (AVM, kavernoma) mikrocerrahi yöntemlerle tedavisinin yanında, hareket bozukluklarının (Parkinson hastalığı, esansiyel tremor ve distoni) ve dirençli epilepsinin cerrahi tedavisini de sıklıkla uygulamaktadır. Ayrıca genel nöroşirürjinin bütün alanlarında da tecrübesi olan Prof. Albayrak, beyin ve boyun fıtıklarının tedavisinde de büyük bir hasta serisine sahiptir.Pediatrik nöroşirürji alanında da özellikle komplike çocukluk çağı beyin tümörleri ve spina bifida mikrocerrahi tedavisinde geniş bir tecrübesi vardır.Uluslararası yüzlerce hastası olan Dr. Albayrak şu ana kadar dünyanın 48 ülkesinden hasta tedavi etmiştir.Yoğun cerrahi faaliyetlerinin yanısıra yenilikçi tıp uygulamalarını da (medical innovation) aktif şekilde sürdüren Prof. Albayrak’ın halen devam eden nöro-bilim araştırmaları da mevcuttur.

Beyin Tümörleri
Bütün tümör tiplerinde olduğu gibi beyin tümörlerinin de bir kısmı kötü huyludur. Kötü huylu beyin tümörleri habis ya da beyin kanseri olarak da adlandırılır.

Omurilik Tümörleri
Beyin tümörlerine göre 4-5 kat daha az görülen ve genel olarak daha iyi huylu olan tümörlerdir. Omurilik dış zarının üzerinde (epidural) olabilecekleri gibi dış zarın altında (intradural)  ve hatta omuriliğin içerisinde (intr

Beyin Pili (DBS) – Derin Beyin Stimülasyonu
Beyin pili ameliyatı beynin derin çekirdeklerinin düşük voltajda, yüksek frekanslı elektrik akımıyla sürekli olarak uyarılarak istemsiz titreme, kasılma, hareketlerde yavaşlama gibi hareket bozukluklarının düzeltilmesini amaç

Beyin Kanamaları
Beyin kanamaları genel bir ifade olup beyin dokusunun içinde (intraserebral), beyin boşluklarında (intraventriküler), beyin zarlarının arasında (epidural, subdural, subaraknoid) kanama sonrası pıhtı (klot) birikmesidir.

Prof Dr. Serdar Baki Albayrak
Beyi̇n Baloncukları (Anevri̇zma) ve Damar Yumakları (Avm, Kavernom)
Beyinde görülen anevrizmalar genelde beynin atardamar ağının çatallaşma noktalarında oluşan damar duvarının inceldiği ve bombeleştiği ve çoğu kese şeklindeki oluşumlardır.

Prof Dr. Serdar Baki Albayrak
Bel fıtığı (Lomber disk fıtıklaşması)
Bütün dünyada insanların %80’i hayatları boyunda en az 1 defa ciddi bel ağrısından yakınmaktadırlar ve bunun da en önemli nedeni bel fıtıklarıdır.

Boyun Fıtığı
Boyun fıtıkları, bel fıtıklarına göre daha genç yaşlarda (30-40 yaş) görülür. Aktif yaşlarda ve ofis çalışanlarında daha sık görülen boyun fıtıklarında, boyun ve kola yansıyan ağrılar hayat kalitesini ciddi olarak düşürebilir